KWH Huurdersonderzoek
Beter Wonen werkt aan een goede dienstverlening!
Het is voor ons belangrijk dat onze huurders tevreden zijn. In hoeverre slagen wij hierin? Dat horen we graag van u! Daarom laten we onderzoek uitvoeren. U kunt daarvoor per e-mail een vragenlijst ontvangen of u kunt gebeld worden door medewerkers van het KWH of Desan.
KWH voert dit onderzoek uit
KWH, het kennis- en kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, voert het onderzoek voor ons uit, Desan verzamelt hiervoor de gegevens. In de vragenlijst staan vragen als:
- Vindt u dat u snel wordt geholpen als u ons belt of een e-mail stuurt?
- Bent u tevreden over hoe reparaties worden uitgevoerd?
- Is informatie die u zoekt makkelijk te vinden?
- Wat vindt u het belangrijkst wanneer er onderhoud wordt uitgevoerd?
Uw mening telt!
Ontvangt u een vragenlijst of wordt u gebeld, dan stellen we het zeer op prijs als u aan het onderzoek meewerkt. Hoe meer huurders ons laten weten of ze tevreden zijn over onze dienstverlening, hoe meer wij onze dienstverlening kunnen verbeteren en kunnen afstemmen op wat u belangrijk vindt.
Een antwoord op de meeste gestelde vragen en de antwoorden vindt u in de volgende PDF.
Meer informatie?
Wilt u meer weten over dit onderzoek, dan kunt u contact met ons opnemen. Op de website van KWH kunt u meer informatie vinden.