Werken bij

Wil je werken bij een ambitieuze organisatie met een informele werksfeer? Zijn de kernwaarden klantvriendelijk, betrokken, professioneel, samenwerking en flexibel op jou van toepassing? En wil je een zinvolle bijdrage leveren aan de volkshuisvesting op Wieringen?
Houd deze pagina dan in de gaten. Als er vacatures zijn publiceren wij deze hieronder.
Ben jij op zoek naar een uitdagende en afwisselende functie? Ben jij een administratieve duizendpoot die service-, en klantgericht is en kun je daarnaast goed samenwerken met leveranciers? Lees dan verder en ontdek of deze functie bij jou past!
Wij zijn per direct op zoek naar een Medewerker reparatieverzoeken voor 32 uur per week.
Wat ga je doen?
Als Medewerker reparatieverzoeken ben jij het eerste aanspreekpunt voor huurders met technische klachten of storingen. Je zorgt voor een professionele en efficiënte afhandeling van hun verzoeken en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, van het aannemen van de klacht tot het administratief verwerken van de reparatieverzoeken.
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Je werkt 5 dagen per week. Je begint om 08:00 uur met het doornemen van binnengekomen e-mails en zet direct de nodige acties uit. Ook heb je telefonisch contact met aannemers om lopende zaken af te stemmen.
Vanaf 08:30 uur tot 12:00 uur sta je huurders telefonisch te woord. De vragen die je krijgt, zijn zeer uiteenlopend: van reparatieverzoeken, zoals lekkages, rioolverstoppingen of vocht- en schimmelproblemen, tot aanvragen voor het plaatsen van een tuinhuisje of wijzigingen in persoonsgegevens. Sommige vragen kun je direct beantwoorden, terwijl andere wat meer uitzoekwerk vragen. Tussendoor help je ook huurders die langskomen aan de balie.
Kortom, een dynamische ochtend waarin geen moment hetzelfde is!
In de middag richt je je op administratieve ondersteuning voor de opzichter en projectleider van de afdeling Vastgoed. Je verwerkt opnamerapporten, stelt rapportages op en ondersteunt bij diverse projecten.
Het is belangrijk dat je alle werkzaamheden zorgvuldig vastlegt in onze systemen. Je registreert informatie van huurders, bewaakt de voortgang van openstaande werkopdrachten en zorgt ervoor dat alles tijdig wordt uitgevoerd. Verder behandel je inkomende post, verwerk je facturen en legt woningverbeteringen, zoals nieuwe zonnepanelen, een geïsoleerde vloer of een nieuwe badkamer, vast in ons digitale vastgoedprogramma.
In onze kleine, hechte organisatie komt het voor dat je collega’s van andere afdelingen ondersteunt. Jouw flexibele en collegiale instelling komt hierbij goed van pas!
Wat heb jij in huis?
Als Medewerker reparatieverzoeken weet je je goed in onze huurders te verplaatsen en ze op een vriendelijke en respectvolle manier te woord te staan. Een huurder belt immers nooit voor niets. Wat voor jou een klein probleem is, kan voor iemand anders een groot probleem zijn. Je bent bekend met onze procedures, maar hebt ook oor voor de situatie die soms net om iets anders vraagt en overlegt daarbij dan met je collega’s.
Voor ons is het belangrijk dat je iedere ochtend vanaf 8:00 uur aanwezig bent, de overige uren in de middag kun je in overleg naar wens indelen.
Zie je bovenstaande werkzaamheden als een mooie uitdaging voor jezelf en herken jij jezelf in het volgende:
- Je hebt een professionele en energieke werkhouding
- Je stelt de juiste vragen en vraagt door om de behoefte scherp te krijgen
- Je durft grenzen aan te geven in wat wel en wat niet kan, maar hebt daarnaast ook een sociale antenne om ook te horen wanneer iets om een andere aanpak vraagt
- Je hebt enkele jaren ervaring in een functie, gericht op klantcontact
- Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau
- Je bent bedreven in het werken met (klant)informatiesystemen
- Je hebt ervaring met MS Excel
- Je vindt het leuk om binnen een klein team te werken, waarbij je iedere dag flexibel moet zijn
- Je kunt snel schakelen en weet op piekmomenten de rust te bewaren
Wat bieden we jou?
Een afwisselende functie bij onze kleine organisatie op het mooie Wieringen. Je hebt een grote mate van vrijheid en kunt in deze functie echt verschil maken. Er heerst een prettige open werksfeer.
Daarnaast bieden wij:
- Salarisniveau schaal F conform cao Woondiensten. Bruto maandsalaris minimaal € 3.203,- maximaal € 4.003,- bij 36 uur (inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring); en een eindejaarsuitkering van 3%
- In eerste instantie een contract voor bepaalde tijd van 1 jaar. Zijn we allebei tevreden over hoe het gaat? Dan volgt een contract voor onbepaalde tijd
- Ongeveer 24 vrije dagen per jaar en 8% vakantiegeld (bij fulltime dienstverband)
- Een jaarlijks opleidingsbudget én de mogelijkheid tot het volgen van functiegerichte opleidingen
- Een goede pensioenregeling bij SPW
- En natuurlijk… een prettige, informele werkomgeving met fijne collega’s waar je snel mee kunt schakelen én lachen!
Wie zijn wij?
Woningbouwvereniging Beter Wonen is een kleine organisatie. Eerlijk en direct, maar ook warm en gezellig. We zijn gevestigd in Hippolytushoef en werkt aan betaalbaar wonen en duurzame kwaliteit in buurten waar mensen zich thuis voelen op Wieringen (gemeente Hollands Kroon). Onze huurwoningen vind je in Den Oever, Hippolytushoef en Westerland. We voelen ons nauw verbonden met de lokale samenleving. We bouwen samen aan woongeluk, met bijzondere aandacht voor wie dat niet alleen kan. Samen met onze huurders en onze partners proberen te kijken naar wat wél kan en hoe het beter kan. Zo zoeken we hierbij naar duurzame oplossingen en antwoorden op sociale woonvraagstukken. We hebben korte lijnen, je krijgt dingen hier écht gedaan. Dat betekent wel dat je verantwoordelijkheid moet nemen. Als dat bij je past, passen wij bij jou en is jouw bijdrage aan ons team van harte welkom.
Als dit bij je past, dan is jouw bijdrage aan ons team van harte welkom
Stuur dan uiterlijk 18 mei 2025 je CV met motivatie waarom jij denkt geknipt te zijn voor deze functie. Als dit onze interesse prikkelt, nodigen we je graag uit voor een gesprek bij ons op kantoor. Als we de vacature eerder kunnen invullen dan sluiten we de reactietermijn voortijdig. Wil je eerst meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Nathalie van der Veldt via 0227 – 594 620 of per e-mail secretariaat@beterwonenhippo.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.